Saturday, April 29, 2006

SAFER (emo pesmica)

.. turned to be just gay. Quite.

Yo-yo mi nagaja, noče spravt se mi nazaj,
skejt udaru me je, uu yaaa yaaaaa
jest pa zdej ves krvav.

Mojmu safru res ni kraja,
še kr naenkrat kaps me ustau,
vpraša če mi kj "doogaja",
nato pa tole mi prjav:

Fantič moj, skejt ni zate.
Rajši k verouku se podaj.
Tam se bo kaj našlo zate,
al pa patru ga u usta daj.

Nato skesaj se za vse svoje grehe,
je še šepnil in me uščiplnil v rit,
če pa v meništvu ti ni utehe,
pa le med polcaje prit.


Sk8ar iz Lublane, 15

2 comments:

Anonymous said...

Lol, a ti je bla tko vshech da si mogla jo pretipkat =)
Drgach ti v ta namen lahko prnesem she valburshke haikuje lanskega svechana, hihi.
p.s. Mi je vshech simbol zame, zraven word verifikejshna, hohoho. Srsly, sej neb blo treba.

Black Betty said...

A ti še hraniš te najine valburške umotvore...ej to bi pa res rada vidla.. sploh un hajku z zvonovi al neki tazga. malce sem že pozabla.
Prnes! Pošl! ;) weee

velikonočni zajec je pa sploh doh ;)