Thursday, August 17, 2006

Ritem človeštva ali Betty postane Betty-lama

(sicer mi je ljubši vzdevek Master Pain, ampak nej ti bo Nortz)

Torej, za kaj gre?
Short version: Vlada spet neki palamudi in nekdo bi spet rad obogatel. Ljudje pa so proti. Podprimo jih v tem in podpišimi peticijo proti Privatizaciji Dravskih Elektrarn.

Tukaj!

Ritem človeštva
Niet
... in vsaka oblast
pomeni policijo
in vsaka policija je orožje
v surovih rokah
in vsako orožje prinaša
trpljenje
in vsako trpljenje se
sprevrže v upor

in vsak upor tiho
preraste v revolucijo
in revolucija prinaša novo
oblast
in vsaka oblast pomeni
policijo...

13 comments:

castro said...

"In pizdenje čez vlado in cerkev na mojmu blogu je a waste of time. Mine and yours !!!"

looks like we can flush that (above) down the drain :D

Black Betty said...

Just like i said. They made me do it!!!! :P,

Unknown said...

Šit, kaj vse se spomnejo ...

Jst bom naredu peticijo, da ne bi rabil v službo hodit, dnar bi mel pa vseen. Pa betmenka se bo mogla poročit.

bežeči norec said...

He, he, betka. Nobenih bližnc ne bo. Če hočeš biti Betty-lama bo treba storiti nekaj od tega:
- organizirati gibanje
- napisati knjigo z betty-lamizmi
- s pacifizmom preprečiti zlorabljanje človeštva (narave)

Ena micena peticija prav nč ne pomaga. No... je korak v pravo smer ;) Če boš pridno nadaljevala se boš kmalu lahko včlanila v Lama Anonymous :P

Skrakta, go Master Pain go :)

Centrifuzija said...

Njah, saj je lepo, da se zavzemaš za višje cilje, ampak hudiča, potem se reče, da stopaš po Poti Drni-lame in se ne proglasiš kar takole za Beti-lamo.

Poleg tega se še dobro spomnim, da so ti ne tako dolgo nazaj bolj ustrezale kamele. No, jaz še vedno trdim, da si ena hecna Beti-opica.
;)

Black Betty said...

@flajer: (un smjli z privzdignjeno obrvjo) Poročit? Ja kdo jo bo pa hotu. Ja sam res čudne peticije maš ti. Dnar bi mel, pa neb v službo hodu? (i tata bi, sine).

@NOrtz: Z bližnjicami si prizanašam. Je pa res, da moram nekje začeti in takole, če hitro vržem uč na polpretekle zgodovinske dogodke v mojem kratkem, a pestrem življenju, ugotovim, da sem na dobri poti. Mogoče ravno ne poosebljam umirjenosti, tako kot Drni. But than again, i'm only 25 ;)
Gibanje deluje, pišem tudi, pacifizem pa je prav posebno poglavje. :P
sicer pa, i got this idea from you :[

@Tamara: Relax. Ne stopam ravno po poti Drni-lame, naj te ne zavede podobnost z njegovim imenom, je pa res da njegova pot ni tako bistveno drugačna od moje. :P
Tudi opice so lahko koristne ;))

Sicer pa, tudi Jezus se je sam proglasil za Jezusa (se mi zdi, kajne?!) :[

Anonymous said...

ves kaj pa jaz opazam zadnje case.. da je prav prijetno ziveti v sloveniji.. politiki so na dopustu (ko bi vsaj celo leto imeli dopust.. sicer ga imajo.. :)) in prav malo nebuloz ablasti pride v javnost.. ampak na zalost potem to umirjenost podrejo nastavljeni direktorji, sefi nadzornih svetov in ostali mrces, ki niti ne ve zakaj je na taksne polozajo kot je, ampak se zaveda svoje strankarske pripadnosti, ki pa je seveda merilo uspesnosti gospodarstvenika..
v bistvu sem za referendum, da so politiki celo leto na dopustu.. se vsaj jezim ne in mirno spim :evil:

bežeči norec said...

Betka, če narediš iz vode vino, lahko samo rečem: "I will follow you!" ;) Pa ni važn kako se ti reče.

Lahko tudi iz enega koktejla pet, da ne bo pretežko. :P

bralec said...

trgatve so pred vrati, lahko vam izdam formulo za pridelavo vina iz vode :D

Rabili bi nekaj beračič in beračev (1800trt modre frankinje).press

castro said...

"(un smjli z privzdignjeno obrvjo) Poročit? Ja kdo jo bo pa hotu. "

net je velik in s tisto fotko bi se dal... ;)

castro said...

"Sicer pa, tudi Jezus se je sam proglasil za Jezusa (se mi zdi, kajne?!) :[ "

angel je oznail Mariji, da bo spočela in rodila sina, ki se bo imenoval Jezus

verjamem, da ti ne bo težko najti angela, ki... ;)

Black Betty said...

@bežeči in blaž: pa kako sta vedela, da je to moj hobi?

@castro: tebi pa svetujem: let's not get to nasty. this is a decent blogg ;)) tole z marijo je res mal preveč ;)

castro said...

lol
was a decent blog - politics is a dirty business ;)

priznam, tudi mene je Marija presenetila ;)