Monday, September 04, 2006

LjOL!

Predsednik Irana bloga. Zakaj pa ne? Potem bi si pa lahko z ameriškim predsednikom Bushem dopisovala, tako kot Marko Crnković s svojimi prijatelji. Zdaj bi se bilo še fino naučiti te hieroglife, kokice v roke in me ne spravite več izpred računalnika.

8. pismo; Mahi Georgiju: O igračkah
Dragi Georgie!
Ni mi všeč, da se lahko samo ti igraš z jederskim orožjem. Tudi jaz bi z veseljem vrgel kakšno bombico na katero od malopridnih držav. Ta je tako "taktička".
Tvoj Mahi

9. pismo; Georgie Mahiju: Tis tak kreten!
Dragi Mahi!
Tvoj očka pač ni George Bush. Na-na-na-na-na. Šlik-šlak korenček, Mahi je dojenček. [/me kaže jezik].
Georgie

10. pismo; Mahi Georgiju: let's start a war. a political war. (ripof od Electric Six, Gay Bar)
Georgie!
Za tale jezik boš pa še hudo plačal.
Mahi


Novica objavljena tukaj! Pa še kopipejstat linke se morjo naučit.

9 comments:

Anonymous said...

Kako pa zna Bush poslat mejl? Nalepi kuverto na monitor? Aja pa zavoljo vechje verodostojnosti menim, da bi moral njegov mejl mrgoleti s slovnichnimi in drugimi napakami...
Aja doh, kwamije, sej ne pishe sam =)

Anonymous said...

brez zamere, ampak tale novica je ful stara. beri raje Dnevnik.si, je bolj aktualen.

castro said...

pač se punca med terapijo/okrevanjem mal updejta - predvidevam ;)

Black Betty said...

Jinx: pojma nimam kako pošlje bush mail. pomoje pokliče svojo ženo, fotra in brat, jih vpraša za mnenje, ker so tudi oni bolj debilni, kar se sodobne informacijske tehnologije tiče (razen če ne gre za orožje za lov na ptiče, krave in muslije), potem verjetno pokliče Kondolizo in ona maila v njegovem imenu. Sej punca obvlada vse, še jogo zravn ;)

Avtor: Vrjetn, da res. Ampak men je vseen če v pondeljek zvem eno in isto reč na 24ur.com ali pa na dnevnik.si ali pa na žbljuvnik.com. novica je novica takrat, ko jo prvič slišiš. Se pa blazno kamenjam zdej, ker tega nisem zvedela že pred 3 dnevi.
Ubistvu razmišljam ali bi se naročila kar na tiskano izdajo dnevnika. takrat si zanesljivo na tekočem. Če ne drugega definitivno na WC-ju bolj požene.

In castro tudi prav predvideva.

Anonymous said...

LOL!

zakaj ne morem verjeti, da bi bush lahko bloggal?! ... mogoče zato, ker se mi je "sanjalo", da je hotel ipoda, ki ga je dobil vtakniti v casetar in poslušati muziko, ...

-sv3

Anonymous said...

Mislm ful se je za sekirat al ga ma al ga nima, che je kao en cel post gor zhe od samga zachetka.
"Kao" pa zato ker mi ne dela link in sem primorana verjeti na besedo =S

Anonymous said...

@betmenka: a tale gay bar je u bistvu Blue Oyster bar? :)

Black Betty said...

Sv3er: LOL ROFL se mi neki dozdeva, da maš preproške sanje. ;)
Jinx: no vrjem men. Je dooollg in mi ga še ni ratal prebrat (vrjetn zato ker počas berem, še bolj verjetn pa zato, ker me ne zanima bash njegova življenska pot.. no ja, mogoče k bom starej, pa k bom mela več cajta :P)
syco: a ti mislš tisto zadevo iz policijske akademije? hehe.. ne ne. tko kokr sem napisala, mogoče bi se ti splačal pogleda original. Sam je preveč obskurn, pa moja mamica bere blog. Tko da hint hint (poglej pod zadetke na youtub.com)

Anonymous said...

OK,I'll check it...;)