Wednesday, October 11, 2006

To sploh ni več smešno!

Mačeha Država ima še zmeraj moj dinar. Sicer so res obljubili, da ga dobim oktobra, kar je le 31 dni širok pojem. Toda glede na to, da nisem po lastni krivdi ostala brez odločbe, ampak po njihovi, se mi zdi edino smiselno, pravično in spodobno, da mi zraven pošljejo še manjšo tolažbo, ki žvenketa oziroma še raje vidim, da šelesti. Tolažilne rame države že zdavnaj ne pričakujem več. Doh!!

Skratka, če še niste dojel sem brouk! B - R - O - U - K. Za fotre in mame 30+ (ki ne razumejo angleške spake dranke) pomeni to, da sem brez denarja in še malce zadolžena. Zatorej na temu mestu objavljam sledeči zapis (in naj se bralec in bralka nikar ne sprašujeta o moji polni zavesti!)

Ste kdaj kar tako tja v en dan sedeli za mizo in pomislili, kako zanimivo in zabavno bi bilo, da bi sponzorirali mlado simaptično žensko na njeni poti do uspeha, ji pričarali nasmeh na obraz in iskrice v oči *trep* *trep*. Vse to v zameno za prijateljstvo, druženje, in podobne stvari, ki se počnejo v osamljenih večerih …torej

HAVE YOU EVER WANTED TO BE A SUGGA DADDY (OR MOMMY) ??!!

Spol sploh ni važen… if you got it...flaunt it!!!

21 comments:

Anonymous said...

khm khm.. napacen pristop :) ce lahko dam nasvet, ki je uspel ze na forumih.. vsak, ki ima kaj srca, lahko nakaze vsoto, ki jo zeli na MOJ TRR in potem obljubim, da bom dal betki ta denar :evil:
da ne bos mislila.. tako smo ze zbrali denar za obnovo avta, za gume, itd..
v slogi je moc pravijo..

Anonymous said...

No, midva z Nimfo se javljava, da sva tvoj sugga menage a trois, če ne druzga te bova občasno vsaj nafutrala s kruhom in čokolado ;)

Anonymous said...

Betti: čuka dobiš prek klika (pošl. tRR)

pa ti bom dal šuga dedi 3x čez rit...ti pa člouk hoče plačat kufe...ga pa ignoriraš! res... resss.... RESS...razočaran (duplo x 322)

Black Betty said...

Joj fantje, ne vem če me razumete ;)
Had: ne vem kak je način, da uspeš na formuih. Se nikol nisem podajala v te vode. Sicer pa ni ravno lepo, da izkoriščaš tujo nesrečo ;))
Gregorg: če dasta na kruh še šnicl, se ne bom branla ;)
tomazs iz šncl.: Jej jej jej. Enkrat sm šla s tabo na kufe, pa ga sploh nisem dobila!! :P Sicer pa sm vabilo dobila med tem ko sem bila na tlaki torej v lasti delodajalca, kjer imam tudi kave na pretek in me posledično zaradi tega boli želodec. In evo..
A čuka avstrijskih evrov?? :)

Anonymous said...

flaunt it dont mean u get it :P ampak ce ces, ni blema... ti pomaha pred nosom s sopom se svezih zelenih evro bankovcev ;) upam, da si se ti tud tok fajn mela kot jast ;)

Centrifuzija said...

Jebela, a takole se je treba prodajati, da dobiš deserte, spankanje, čuka in kavo. KAJ ČEŠ LEPŠEGA? jaz bi takoj sprejela vse. Še kavo bi pila, madona!

Zelena od zavisti.

Anonymous said...

betmenka: ves kaj....jst tle ti hocm pomagat, zacnem akcijo cuka za betko, upam, da se bo se kdo pridruzil, navsezadnje.....vsak cuk (sitniki, seveda) je neki vredn in pootem dobim pojng-pojng udarc.....da..... ja zdej sm uzaljen :)

bom tam@ri nakazu...da ne bo tok zelena in bolj prešerna!

Black Betty said...

@anca podganca: Na tak način idiomom vzameš še zadnjo korist na tem svetu, ki jo imajo. ti kar maši z bankovci. Jih bo vsaj kdo videl ;) Am in kje si se imela fajn? IN kje se bom imela vsaj pol tako fajn kot ti??


@tamz: sicer nisem hotela izpadt nehvaležna do svojih bralcev, ki mi tako gentalmansko nudijo svojo pomoč, ampak nekak sem mnenja, da vsega naenkrat pa tudi ne smeš vzet :P

tomazs iz šncl.: ti si tako dobr. čukeca pa le nakaži tamari ;)

castro said...

hehe so `s the offer still valid?

Mayhem said...

Hmm mamljiva ponudba sam mislm da nism dovolj bogat ;)

Blodnja said...

Odpri štacuno s copatami & majcami :)

nenazadnje bi se tisto, kar sem videla narejenega izpod tvojih rok, zihe dobro prodajalo :)

Go Betty!

sv3der said...

"...da mi zraven pošljejo še manjšo tolažbo, ki žvenketa oziroma še raje vidim, da šelesti..." -- yeah right, prej ti pošljejo račun ker so mel več dela s tabo.

pa dobr, poglej to z druge plati ... boš vsaj mal pršparala na konc mesca :)))) jah, vem lahko meni ko pa sem včer dnino dubu na račun :)))) ...

@blodnja: ja in pol naj one majčke in copatke obleče in nam kaj zapleše in pol .... ah ...

-sv3

Anonymous said...

fotr oragutan zmer rad vlaga per u mlade glave , da se jim porajajo perspektivne ideje. Bombončku pa cukra pa ne mislem kupvat !!

Black Betty said...

Jah tko ne, dragi moji. Načeloma še ni blo neke končne odločitve ali ponudbe, ki bi jo sprejela. Tko da, kdor da več.. a ne ;) Da ne bomo pristranski ;)

blodnja: štacuna pa te zadeve, to so sami stroški ;) čeprav ideja sploh ni slaba, sem že veliko razmišljala o tem, sam zaenkrat nimam niti osnovenega kapitala za zaštartat zadevo. tud to rabm.. jebiga.

bežeči norec said...

Betka, ti si amaterka. Poglej kako se to dela. :P

Black Betty said...

ja amaterji mormo tudi od nečesa žvet a ;)

aha odgovor ponuja kr wv: thc qz (sublimno tole)

castro said...

so what`s the bid to beat ;)

Black Betty said...

castro: odvisno od ponudnikove ponudbe :P

Blodnja said...

Black Betty - black market

;)

castro said...

@bb - heh It`s difficult for me to offer some money...but how about a whole country - mi casa su casa?

Black Betty said...

castrič: yes. me like cuba very much. me like you very much :P