Monday, February 26, 2007

Vse je posran!

Verjetno se kdo sprašuje »kje sem«, še bolj verjetno pa da se pravzaprav nihče ne. Čeprav vas verjetno niti najmanje ne zanima, naj vam vseeno razodenem, da je za mano je usran konec vikenda, ali pa začetek tedna. Dobesedno -usran!

V ta namen si bom dovolila prepisati delček iz Opusa Šitalot anonimnega manično depresivnega emo avtorja, z naslovom: Svet je usran!

Usran je, ko moraš zapustiti idilično vasico in se vrniti v zatohlo četrt. ,
Usran je, ker veš, da boš moral čez 12 ur spet na tlako gart.
Usran, ker v najlepšem trenutku dneva zdrizasta gmota zakrije sonce.
Usran, ko vlečeš posteljo na katero si bil navezan dva dneva po štengah v drugi štuk.
Usran, ko še srečen odpreš vrata in ti zasmrdi kot po odlično prebavljenem pasulju.
Usran je trenutek, ko izveš da ima tvoj pes drisko.
In vse je posran.


PS1:Sranje je, če želodec ne prenese misli na izločke kot so drek, smrkelj/pljunec in bruhanje, hkrati pa se naslaja nad seciranjem deževnikov in žab.

PS2: Še so dobri ljudje na svetu, ki zmorejo popucati tudi največje sranje. Not me, thought.

11 comments:

Anonymous said...

Ojej.
Oooojej.

castro said...

"Verjetno se kdo sprašuje »kje sem«, še bolj verjetno pa da se pravzaprav nihče ne."

heh ne vem če bo pri vsem tem sranju kaj pomagalo, ampak jest sem se :)



je pa tudi res, da sem si hitro odgovoril ;)

Black Betty said...

Dinozaver: čemu tak obupan vzklik? Si mravljico pojedel?

Castro: In kaj je bil odgovor?

adj. said...

Ne obupan, sočustvujoč.
Opisanemu koprofilskemu paradižu se z veseljem odpovem.

Anonymous said...

sranje

castro said...

pišeš drugje/drugače/drugim... :P

Black Betty said...

Dinozaver: oh hvala za vaše sočustvovanje, ki baj da vej ne pomaga prav NIČ!! Lahko pa brez skrbi nadaljujete s podobnim početjem. Mogoče se komu nekje utrne solzica. ;)

Seamus: DipŠIt!

castro: a hočeš rečt, da sem izdajalka?? ;))

castro said...

@bb - it did cross my mind for a second (or even less)si pa zdej upam trdit da nisi ;)

Centrifuzija said...

OK, sedaj me zanima par detajlov:
- Kdo je popucal drek za TVOJIM psom?
- Kako Nimfa, ki smo jih zaupali čavanje čuvenog psa, ni opazila driske? Slaba mati?
- Se boš v prihodnje odločila za Druđtvo za sprehajanje psov?
- Je pes zdaj zdrav?

Centrifuzija said...

A si ne zaslužim odgovora??? Jokam!!!

Black Betty said...

PEs je zdrav. Ostalo mi pa še ni ratal izvedet. Uglavnem, ti kar jokaj naprej. Je dobr, da daš ven iz sebe :P