Tuesday, May 01, 2007

Oglaševanje na blogu s Pejt-pejt plesalkama

No pa zapustimo turbne in jezne razburkane vode resničnega življenja in se raje podajmo na brzice zabave in zanimivosti, ki nam jih ponuja internet. Jeeeeeee!!!

Neverjetno! Samo nekaj minut po moji prvi objavi, da sem skenslala kar dva sponzorja se je že pojavil novi. Marička, res nisem vedela, da sem tako hot. Najprej sem cincala ali naj se res podam v tako vsiljevalsko panogo kot je oglaševanje, toda naslednjo sekundo me je prepričala gomila denarja, ki so jo nakazali na moj račun.

O skupini, ki se je odločila da mi nameni bajne vsote denarja v zameno za omembo na mojem blogu, ne vem skorajda nič. Toda denar ni edini razlog (joj, kok lažem!!!) zaradi katerega sem pristala na tole objavo, pravzaprav me je očarala njihova internetna stran. Priznam, malce sem res lahka in brez hrbtenice, še posebej kadar gre za vizualno všečno stvar, vsebina me res bolj poredko zanima in tudi tokrat ni bistveno drugače. ;))

Pa nataknimo monokel in poglejmo zadeušno malce pobliže.
Prva negativna ugotovitev, ki jo zapazi naključni mimoidoči je, da stran ni ravno prilagojena slepim in slabovidnim, kaj šele osebam, ki niso zmožne razlikovati barv. Saj lepo in prav, da stran z vsakim močnim stiskom na F5 spremeni ozadje, toda kaj to pomaga naključnemu invalidu, ki ni zmožen napisati 5 vrstic laškega enajsterca, boste rekli?
Nič hudega, zato pa sta tukaj Pesnik in Pisatelj, ki lahko na pomoč priskočita marsikateremu blogerju, ki se še vedno ukvarja s tem, kako hudiča bi pravilno slovensko naglaševali besedo "blog". Ker sem že pred leti ugotovila, da je to Sizifovo delo, predlagam sleherniku s podobnim razmišljanjem, naj se raje pogovori z gospodom Pesnikom in naj skupaj sestavita kakšno napitnico ali odo vsemogočnemu Svarunu.
Občudujem tudi rahel feminilen "tač" na internetni strani in možnost razvrščanja in urejanja prikazane strani z drag-and-drop. Na začetku stvar izgleda precej razkopano, potem pa, ko človek končno opazi na sredi velik napis "Na Pomoč" in ugotovi, kako si lahko stran prilagodi svojemu okusu, gre mnogo hitreje.

Toda pozor! Problem nastane, če postanete odvisni od prestavljanja okenc in cele dneve porabite za to, da gruntate, kje hudiča bi kak okenc stal. Naj bo galerija slik prikazana ali ne? Sem mogoče malce zavrta in me motijo poskočne Pejt-Pejt plesalke? Nič hudega. Vse se da izkopiti!


In še enkrat poudarjam! Ta zapis je nastal zgolj zaradi mastne podkupnine! Sicer pa pohvala za čudoviti Pejt-Pejt plesalki z osupljivimi oblinami in neverjetno zmožnostjo miganja z boki. Res, tega ne zmore nobena slovenska interneta stran - mislim, takšnega miganja z boki.

No comments: