Tuesday, September 04, 2007

Moj komolec je šel zu grunt (ali Kako se je končalo državno prvenstvo v likovnih skokih)

Tako, leto je naokoli in skrajni čas je že bil, da obiščem svojo staro znanko, prijateljico, mentorico, fizioterapevtko, nadvse pozitivno osebo fizioterapevtko Bosiljko. Remember her? Ja, to je tista, ki mi je pred letom dni lepšala jutra in me razgibavala skupaj s penziči in njihovimi kolki. Tokrat se bom verjetno bolje ujela s penziči, ko bom tarnala kaj vse me boli. O tem se majo blazno velik za poment. Ouuu jeeeeee!!!!

12 skokov v enem vikendu je bilo absolutno preveč za moj komolec. Iz protesta, ker se mu ni več ljubilo zlagati rjuhe s katero frčim po zraku, je samo rekel »resk« in se odločil, da ne bo več delal. No, pravzaprav je bil živec tisti, ki ga je v to prepričal. In kaj mi potem sploh še preostane??!!

V bližini je bila poleg raznih gasilcev, reševalcev in ekipe s televizije, tudi ena mlada blont fizioterapevtka Sandra, ki mi je predpisala mirovanje in neobremenjevanje leve roke. Kar je v končni fazi pomenil, da si ne smem sama zlagati padala. Še dobro, da so fantje pač fantje in so se kar sami ponudili, da mi ga zložijo. Zdaj sicer res ne vem, ali je bilo to zaradi te blont fizioterapevtke ali zaradi usmiljenja do mene. Whaeva'. Važno, da sem imela svojega »pekerja«.

Tokrat Vam ne bom kazala posnetkov iz zraka, ker dvomim, da koga zanima nekontrolirano prevračanje in premetavanje po zraku. Imam pa en lep posnetek » z zemlje » formacije šestnajstih padalcev + 2 kamermana.

Tako zgleda od spodaj. Indžoj!

Mislim, da je to za letos vse. Tekem ne bo. Vreme je v nekem spolnem organu. Avijoni se kvarijo. Sponzorjev ni. Ampak, da ne bomo samo jamral... obetajo se nam boljši časi. And that's for sure!! (Hugh H. bo kupil avijon - I wish!! )

14 comments:

kat. said...

upam, da se ti komolec čimprej pozdravi!
ta čas bo desanka dvojni šiht delala, pa bo. ;)

adj. said...

To ni dobr. To je slabo. Neki je v zraku (pa niso padalci). Men tut rama spet crkuje. Dejmo narest shod, miting... Mi, ki nas boli...

kat. said...

če naredimo miting v takemle dežju, bo še revma usekala, jaooo... :(

Čukmajster said...

Le pazi kdo ti zlaga padalo... Upam, da se nisi kdaj zamerila kakšnemu od fantov :)

P.S. Želim ti hitro okrevanje!

Black Betty said...

dino, kejt: jaaaa mejmo shod!! shod ubogih in v bolečini. bomo žebrali molitvice? papali vitamine?

čukmajster: seveda sem vsako zlaganje nadzorovala!!! ni se pametno vedno zanašat na druge tipe, sploh če imajo v mislih uno ta blontno, medtem ko zlagajo moje padalo. NO WAI.

Hvala za lepe želje.

kat. said...

v obojem (ubogi & v bolečini) se najdem - sem, skratka, ZA. :)

Centrifuzija said...

Kaj se zdaj greste? Še en nov meeting? Tokrat meeting invalidnih blogerjev?

Black Betty said...

@kejt: GREJT. ;)) Se še malce zorganiziramo. Želje, plac, čas, preference, buteljčno vino ali pivo ;))

Centrifuzna: Vse kaže na to. Boš pripeljala tudi ti svoj voziček in bergle?

Centrifuzija said...

Lahko. Samo naj ne bo pogoj, da si moram spet kaj poškodovati. Kosti si res ne bi lomila, če se da.

kat. said...

blagor meni! ne rabim pripeljat ne vozička, ne bergel, ne polomljenih kosti! revma vsake tolko zacvili in določeno vratno vretence vsake tolko pove kaj o zgodovini mojega udejstvovanja v prometu... i'm in, skratka!

Black Betty said...

No super. Bom še Eleno Pečarič povabila, da se bomo učil po zadnjih kolesih vozit. ;))

Jotaeater said...

faak 12 skokov v enem vikendu je še hujš kot 12 koncertov... glavno, da ti ni zatekel kot meni gleženj :)

Anonymous said...

Še ena kandidatka za blogerski meeting invalidov z oteklim kolenom, gležnjem in glasilkami.

Black Betty said...

jotaeater: seveda je hujš. 12 koncertov je pis of kejk. ;)

Pina: a nisi ti zdej že nekje v muslimanskih krajih? PS: prnes mi kakšne dimije ;)