Thursday, October 04, 2007

Vladimir Vodušek za rešetkami!


Hi hi. Danes sem se blazno narežala ob izjavi najljubšega novinarja vlade Vlada.

"Menim, da sem razkril slovenski Watergate!"

Ta izjava bi lahko pravgotovo konkurirala boljšim izjavam za rubriko Kamen leta. Brez zamere Vlado, toda menim, da si ti odrkil kvečjemu kakšne stare gate (in s tem ne mislim Zvezdnih vrat).

Počasi se bo treba navaditi na rešetke Vlado. Za nezakonito snemanje je žal predpisana kazen zapor od enega do dveh let. In tam se hitro navadiš tudi na druge trde stvari, ne samo na rešetke in pendreke.

Vir slike in navdih.

5 comments:

Anonymous said...

haha Betka, kolk si me (s5) nasmejala. Kaj naj recem, zebljico na glavico - ona strimi gatami mi je fajn.

-sv3

Black Betty said...

sv3der: no fajn, da sem te (s5) nasmejala. ;)

adj. said...

Cela drama. Opozicija izvaja gnusen in nedopusten pritisk (remember general Blagoje Adžić?) na neodvisne novinarje. Ampak oni ne vejo, da se zajebavajo z napačnim meksikancem! Nadaljevanje sledi...

Anonymous said...

To so vaše domneve in obenem nedopusten predsedens/ predse dens.

Black Betty said...

Res dramatičen tale pritisk opozicije na neodvisne novinarje. Nadaljevanje bomo spremljali z budnimo očesom.

Kinky: predse dent? zobar? grobar?