Monday, November 05, 2007

Ponedeljek ni moj dan...

... and that's for shure.

Ampak ne bomo se pritoževali, ker dan itak traja samo 24 ur. Torej, od zdaj naprej samo še približno 16 ur. Danes je vzrok vse slabe volje in dežurni krivec za vse slabe stvari, ki se mi utegnejo zgoditi, Boštjan Romih. Naj nam nekdo prizanese z jutranjo mizerijo in naj temu človeku vzame radijski mikrofon. Lepo prosim. (Baje, da lepa beseda lepo mesto najde - bomo videli.)

Med tem, ko nas Boštjan razveseljuje s starimi neslanimi šalami, so pri neufmusic.fr poskrbeli za zanimiv šopek dobre volje. Res. Nekdo si je vzel čas, zmetal na kup nekaj CD ovitkov in se malce igral. Rezultat tega igranja so spodnje briljantne sestavljanke. Hudo. Težko bi izbrala najboljšo.







9 comments:

Anonymous said...

Joj ne mi z Romihom, mislm kolk ma ta tip osladen glas, da cukr kr naraste

Black Betty said...

Aaaaa.. zato imam povišan sladkor v krvi. Da, tudi za to je kriv Romih. ;)

Pina said...

Čeprav si bom z naslednjo izjavo zagotovila mesto na tvoji črni listi, moram priznat, da se mi zdijo teli ovitki simpatično zabavni. :)

Unknown said...

Ful dobre so te zloženke .. pa še čuden priokus po romihu so popravile lol

Black Betty said...

EH Pina, ti sti tako ali tako že na moji "črni listi". ;) Do't worry.

Luka: Anede. ;)

Anonymous said...

hude!

Anonymous said...

Romih je le vrh ledene gore...

Black Betty said...

@GRT: To me skrbi ja.

Anonymous said...

Glasujem za zadnjo...samo zaradu ta spodnjega dela :)
Sicer pa..priporočam, da B. Romiha zamenjaš z bratskim M., ki s svojim glasom vsaj zanimive reči zapoje. :)