Wednesday, February 06, 2008

Poročilo o poteku bložne abstinence

Tale bložna abstinenca ni tako simpl stvar.

No to ni zares poročilo, ampak bolj iskanje razlogov za nesupeh. Razmišljanje naglas.

Edino kar mi je do zdaj uspelo ugotoviti je: Prvo evtanaziranje bloga ni uspelo.
Bomo videli kako bo z drugim.

Počasi, počasi, ampak res počasi, ugotavljam, da mogoče nisem tip človeka, ki bi pri kakšni stvari tako zlahka odnehal. I'm just not a quitter. Obama je recimo quitter, on je nehal kaditi, on se je nehal zakajat, on je baje prenehal tudi s pitjem. Da je tudi nehal blogati pa zelo dvomim!!!

Verjeli ali ne, jaz nisem Obama, niti zares nisem nikoli nehala kaditi, no pa tudi začela nisem zares, prav tako nisem nikoli nehala piti, čeprav poizkušam vsak dan. Z bloganjem bi z veseljem prenehala, pa ne morem!! Zakaj? Eh cel kup nesmiselnih vprašanj brez smiselnih odgovorov.

Poslala sem mail "future_me" v prihodnost. Upam, da bom do takrat našla odgovore na vprašanja, moč in razloge in bom mogoče kdaj zares prenehala. Blogat!

Društvo anonimnih blogerjev se sedaj dere v en glas: "Sorry, Betty, tako enostavno to žal ne gre." I know! I know. I know!!!

PS: Če to izpade kot klic na pomoč, potem to tudi je. Iščejo se sorodne duše, ki bi mi pomagale prenehati s tem nesmiselnim samodestruktivnim početjem.

21 comments:

Anonymous said...

Poskusi na enega ali več naslednjih načinov:

1. Klic na naročniški center Siola/T2/ali česarkoli že
2. Poštarju obljubi pivo, če bo račune pravnih oseb iz prejšnje točke metal naravnost v smetnjak. Učinek bo sicer nekoliko zapoznel
3. Pravilno naštelana požarna pregrada (pisec teh vrstic lahko za gajbo kakšne češke žlahtne kapljice postavi težko prebojnega. Skonto!)
4. Polivanje rač. opreme z vodo.
5. Če nimaš dovolj volje za prejšnjo točko, te lahko obiščemo s kakšno macolo

Black Betty said...

nj: sem vedela, da mi boš priskočil na pomoč s koristnimi nasveti. ;)

vendar.. jaz se želim znebiti samo blogov, internet računalnik in vso to ostalo navlako bi pa še rada mela, konec koncev sem od tega tudi finančno odvisna. tako da točka 3 in 4 avtomatično odpadejo;)

Sem pa ponosna, da nisem pri Siolu/T2.. čeprav tudi mojo pipico sem in tja uspešno zaprejo. ampak je bolj redko!
tukaj ne zdržita točki 1 in 2. poleg tega pa račun sploh ne pride do mene, tko da s točko 2 si zares ne morem pomagati.

verjetno bi mi res zadnja še najbolj koristila. ;)

Anonymous said...

hav kjut :P

Black Betty said...

sugga daddy: hav kjut???

Anonymous said...

eh otroke nucaš. mogoče čep mela maldiče, da bi la pol ozdravljena.

Anonymous said...

hmm sicer pa mam od blogov tvojega najrajši , tako da.... kar se mene tiče te mam rad. ne rabiš bit sramšljiva si pač po blogovsko lepa

Black Betty said...

Oragutan: tisto drugo je nekaj najlepšega kar mi je kdo kdaj napisal v komentarje. Kar oko se mi je orosilo! ;)

Tisto prvo bi pa jaz kar zbrisala. Edino kar zdaj res rabim je faking dopust pa 25+ stopinj. ;))

Anonymous said...

Betty, res ne razumem, zakaj si sploh tako želiš vse to, ko pa ne povzročaš prav nobene škode.

Po tvojem prvem odzivu sodeč pride v poštev samo točka 3, se pravi fajruol. Če hočeš kvalitetno custom-made rešitev, se lahko obrneš kar name. Kot rečeno, ti priznam poseben popust.

Roko na srce, čeprav sem tega nekoliko manj vešč, bi veliko raje spesnil kakšno spletno peticijo, ki bi te poskušala odvrniti od tega tako radikalnega koraka. Sicer lahko začnem kar razmišljati o točki 1.

Krtek said...

Zakaj pa bi sploh prenehala?

Anonymous said...

Če ti morda koristi to, da sem v prejšnjem tednu, ko sem se preganjal po belih strminah, pomislil tudi, kakšne šale kaj Betty stresa. In potem pridem domov, pa berem tele zadnje objave. Tudi sam ugotavljam, da je kar napor, da redno objavljas, dobivas ideje itd. Ampak mi se ne damo ;)

Anonymous said...

Betty ne seri! OK?!

Mi te imamo radi in brez tvojih komentarjev pač ne gre. sori that's a fact.

ljubezen je sebično čustvo in zato pač ne podpiramo tvoje namere. Jep egoistične pi**e smo (karakter aliorgan, po želji).

-sv3

Če bi bil kje bližje, bi te povabil na kakšno tekočino (rdeči sok trte se mi zdi da ti je najljubši, mislim pa da se tudi drugih plemenitejših kapljevin oplemenitenih z lesom starih sodov ne bi branila), že zato,ker se zudi sam nisem že nekaj časa konkretno odžejal.

Anonymous said...

jah tetka, tko je to. to je odvisnost-kar spomni se mIRCa in podobnih zadev, ko smo pršli z žuranja domov pa direkt na mIRC se pogovarjat o tem, kar se je glihkar zgodl. men je takrat pomagal to, da mi je strela butnla v bajto in sem bla brez neta, po lastmni lenobi potem kar kako leto, hint, hint.

sam blogas lohka tut preko tulifona...;)

Truefaith1963 said...

According to the Babel Fish that Cherry let me use, this blog is titled
"Treatise yes trend bložne water-drinking"
Have you stopped drinking beer for lent???

teoo said...

To so pa babe ane.. zunaj končno cel dan na ves glas nabija sonce, ona pa se noter smili sama sebi. Še Srečko Kosovel je bil boljše volje na take dneve.

Black Betty said...

Teoo: WTF?? Smilim sama sebi? Hum.. sem upala, da me bolje poznaš. ;))

No naj vas potolažim, zaenkrat nimam nobenih suicidalnih misli ali kaj podobnega, le razmišljala sem zakaj neki imam potrebo da pišem blog. Ne vidim v tem nekega smisla, koristim no razen spletanja spletne in socialne mreže - kar je ql!.
@N: res ne delam neke koleteralne škode me pa matra ta "smisel" tega početja - ustvarjanja bloga. ajdunov. ;)) očitno sem v fazi premlevanja eksistencialnih vprašanj.

S tem sem verjetno bolj nezadovoljivo odgovorila Krtku in ostalim, ki se sprašujete zakaj nehati, jaz pa se sprašujem zakaj imam to nujo po nadaljevanju. Pišuka, mogoče sem pa že zrela za kakšnga psihoanalitika? Mogoče kak amater tukaj?

lonely riderka: nekak sem misnla, da sem prbrodila tole mIrc fazo par let nazaj. Hm.. ja odvisneži smo. Ko bi bili vsaj odvisni od česa drugega ;)))

Truefaith: Yes. I stoped drinking. For a minute or two. ;)

Black Betty said...

Teoo: Očitno oddajam močno Srečko Kosovelovsko energijo. Ali pa imaš ti dober telepatski sprejem ;))

Truefaith1963 said...

A whole minute? Very good.

mushu said...

tudi jaz te rada berem. pusti mi veselje =)

Anonymous said...

nou betij nou .. priliz :)

Ampak future_me .. zdej bom eno uro razmišljal, kaj naj se vprašam :D. Najležje bi bilo napisat Will Betty Quit? Ampak sej poznam odgovor :P.

Krtek said...

He he evo... ameterski analitiik. Odgovor na vprašanje, ki si ga zastavljaš:
ekshibicionizem.

Vanja said...

Težko je. V draftu imam kar nekaj postov. :-)
Nimam nasvetov.