Sunday, March 16, 2008

Trenutno je še prezgodi, da bi se spomnila kakšnega bolj smiselnega naslova. Drugič.

Ta teden je bil lep primer kako veliko govoriti in bolj malo storiti.

Zadali smo si nekaj novih točk na seznam, ki je še vedno bolj What to do, namesto da bi bil I have done:

  • Posneti kratek filmček,
  • Narisati nekaj (ali vsaj nekaj) za radirke,
  • Poslušat Cherry v Saunda
  • Se ga abnormalno napiti, kot še nikoli
  • Mačka prebujati na topli plaži Vrsarja
  • Narediti skokec ali dva

Od tega mi je uspelo prečrtati samo točko tri. Čist sem neresna!
Je pa Cherry je res dbest DJ-ka, lahko rečem one of best DJs in Slovenia! In ne pretiravam. Gospodična je sukala res ušesom zelo prijetno muzko in še celo my fejv Editorse. Ah, what a night.

Tudi Saund je še vedno nadvse prijeten in skorajda edini alternativni gettaway, dasiravno jim je zmanjkalo drnulouca (oooh nooouu – razočaran vzdih množice) – take stvari se meni dogajajo neverjetno prepogosto – saj vem, mogla bi se prec naslednjič pofočkat, ampak takrat nismo bili ravno v stanju, ko greš folku težit: »Posluš, jest sem pa una k piše lepe stvari o tebi na blogu, pa si mi eno pjačo ponujou.« pa tudi nadzor nad besedami je bil bolj omejen in ... well ekskjuzes, ekskjuzes. Na koncu koncev, če sem iskrena sama do sebe, sem si sama kriva, kaj pa toliko časa odlašalam, da šefa spomnim na obljubljeno.

Prvi dve točki smo zaradi pomanjkanja inspiracije in idej prestavili v nedogled. I know, I know ... I suck. Ampak sem ravno v fazi razmišljanja, za katerega močno upam, da bo obrodilo kakšno idejo, ki ne bo direktno za v koš.

Napili pa se ga nismo, ker so eni bili na soku, druge pa Martini ne prime po dveh buteljkah vina. Svašta. Sumim sicer, da so mi namesto Martinija podtaknili kakšno sladkano vodo namesto vina pa kak trtni sok. Yeah! ;)


Vrsar je odpadel ker pada KIŠA!! Dabljutief?????
Mislm, helooou. Kr neki. Tole vreme mene resno jebe v glavo. Cel teden ima na voljo, da se razjoče kolikor mu paše. Ampak ne, cel teden gledam iz pisarne šajbo na nebu, potem pa se nadreka ravno za vikend. Why, ooo why??? Za Cherry on the top (heh, zdej lahko uporabim tudi frazo DJ Cherry on the top) pa mi ljudje pošiljajo raznorazne filmčke s padalsko tematiko. No ja, ni glih neka huda tolažba, ampak ajde, če se res potrudim, mogoče. Mogoče!

Če slučajno mislite, da sem jaz obsedena s svojim športom, si raje preberite tole. ;))

Opažam, da padalci zadnje čase nenavadno pogosto nastopajo v reklamah, predvsem so se specializirali za reklamiraje mobilnih operaterjev, zavarovalnic in - kar je res smehi - vložke. Ja, vložke.

Tegale je poslal Tomzi:

Bojda tisto šprahanje, ki se sliši kot krik na pomoč med brutalnim praznjenjem želodca, dejansko pomeni: Belgacom ADSL. In nikoli vam več ne bo treba čakati. Ali nekaj v tem smislu.

8 comments:

LONELY RIDERka said...

i am not obsessed. vsaj ne bolj kot ti ;)

Black Betty said...

yes you are! ;))

teoo said...

veš kaj.... jst ko sem dušca pa to... sem kr namest tebe izpolnil tisto 4. točko. za en mesc naprej in nazaj...

Black Betty said...

teoo, to je pa res požrtvovalno od tebe. ;)

teoo said...

ful... ne morš verjet klk trpim že cel dan.. pa še denarnca sprašuje kam je zginlo 80€ ...jes točno vem:D

Black Betty said...

ah vrjem, da vem kako ti je ;)

Anonymous said...

Jah no, sej smo se mel fajn. A mogoche ne? Mmmm? Shkoda edin, da nisi shla v soboto na Elemental... bi potem she njih malo "reklamirala" (oglashevala je tako primernejsha beseda..) in bi ti dal tut oni kej zastojn =D

Black Betty said...

ja malce sem bila spaceoutana. a je očitno, da se na jobu ful dolgočasim?