Thursday, May 15, 2008

VODAVODA


Premium natural spring water. VODAVODA voda srbskega proizvajalca je tista fensi šmensi voda, ki je za oblikovanje oglate steklenica dobila nagrado. Priznam, da mi je popolnoma vseeno katero vodo pijem in sem to kupila le in samo zato, ker res lepo zgleda. (Yes, call me shallow!)

Tista literska je za moj okus malce preveč glomazna, toda polliterska stekleniča ravno prav sede v mojo roko in je res hot. But this is not!!!!!



Like, a je ful težko prevest iz srbščine v slovenštino? Ja? I can help! :D

Edit za sitne anonimneže, katerih obsesija je očitno linkanje in odkrivanje virov "mojih najdb":
- voda kupljena na benzi Agip;
- proizvaja Vodavoda - zgornja fotka je ukradena s te strani;
- posneto v Slovenj Gradcu z Canon Powershot S5 SI;
- obdelano z XP-ji in s pomočjo Adobovega Photoshopa*;

*Linka do PS-ja nisem dala direktnega, ampak sej znaš guglat ! :D

7 comments:

Krtek said...

Jaz preprosto ne razumem zakaj ljudje kupujejo vodo v plastenkah, da jo zato pijejo doma? Razumem, da če si na poti ali španciraš po mestu, da je voda v plastenki najbolj praktična.

Pa še en podatek, mi je zelo zanimiv, sicer izpred nekaj let. Testirali so vode in edina voda, ki je bila boljša od večine slovenskih vodovodnih vod je bila Julijana. Vse ostale so bile slabše. Zatorej jaz vedno pijem pristno kamnščnico izpod Kamniških planin. Vedno je sveža in ni mi treba skrbet, da bi se zastrupljal z raznimi kemikalijami, tudi tistimi, ki iz plastike preidejo v vodo.

Anonymous said...

'Paziti, da ne zamrzne vprašanja'- tako je, z vprašanji se je treba soočiti, ne pa jih zamrzniti!

Black Betty said...

krtek: meni tudi na kraj pameti ne pade, da bi doma pila ustekleničeno vodo - ipak sem odvisna od limonine cedevite.

Če pa grem kam.. in ponavadi gremo skakat na kakšno letališče si moramo uzeti zaloge tekočine s seboj, da ne dehidriramo. V poštev pridejo samo tri stvari Iso sport do Uniona, ledeni čaj od Uniona ali voda - ker pride pod roko - če lepo zgleda pač uno zagrabmo.

Baj da vej, tiste raziskave so bile narejene že dolgo, dolgo nazaj in naše vode niso več tako zelo zelo čiste, kot si morda mislimo. Če te pa res zanima čistost naših voda, sporoči. Če se potrudim ti lahko priskrbim kakšne res šokantne podatke. :D

Kinky: res je! vprašanja so trd oreh in če ga še zmrznemo zraven je samo še bolj trd. :D

Anonymous said...

Kolkr vem julijane ne polnijo več :(
In un z Canon ... mi nekak ne gre

Black Betty said...

meni tudi ne. sem dvakrat pomislila, da bi popravila, pa mi je lenoritis to dejanje preprečil. :D

Anonymous said...

you are shallow.

Black Betty said...

Lukc res ti ni treba vedno upoštevat vsega kar rečem. :D