Thursday, June 05, 2008

Jebeš

Jebeš tak kapitalizem, kjer se štacune zapirajo ob 19.00 in jebeš tako demokracijo, kjer lahko izbiraš med Lolekom In Bolekom!

Danes ni moj dan. So bile zadnje besede, ki sem jih izrekla preden sem se vsedla v avto in ugotovila, da njegova mašina ni na isti valovni dolžini z njegovim štarterjem. Sem mar jasnovidna? Morda povem natančno tisto reč, ki vam leži na jeziku? Zgolj naključje ali pa bi res morala vsaj enkrat igrati loto? Ne, jest sem čarovnica.

Zakaj potem pridem do štacune v trenutku, ko mi pred nosom zaklepajo vrata? S temi modernimi vrati na senzor, pa je še toliko bolj zajeban. Bebavo stojim pred zaprtimi vrati trgovine in kremžim čelo ker se ta hudič ne odpre. Stopim korak nazaj, pa potem spet naprej, senzorju na vratih namenim butast pogled z veliko vprašanji in WeTeFeji, probam še z leve in z desne, vrata pa so še kar zaprta. Watdafak??? Moram se naučit začarat tole z vrati.

Špar ima vrata s tako naprednim senzorjem, da me sploh ne pofočka, ko grem mimo, Merkator pa ob 19.00 zapira svoja vrata za vse. Brez izjeme. Ja, jebeš tak kapitalizem, kjer se jim jebe za kupca!

Tudi Lolek in Bolek nista imela najbolj uspešnega dne v življenju. Pokazala sem jima fakiča in kaj je to načelnost.

6 comments:

adj. said...

No, vsaj atomska bomba ni eksplodirala.

Black Betty said...

no vem vsaj za dve, da sta.

Krtek said...

Ko pride tisti čas, globoko vdihni, nato počasi izdihni in se ozri okoli sebe. Nenadoma bodo take stvari, kot sta nedelujoč avtomobil in zaprta štacuna povsem nepomembne.

:)

Mimogrede, ker je bila štacuna zaprta, si prihranila nekaj €, pa je tudi to nekaj vredno :).

Krtek said...

P.s.: Evre boš rabila za porpavilo avtomobila.

Black Betty said...

krtek: ni blo tko simpl. sem mogla jit na Petrolov bencinski servis, kjer so ponavadi izdelki precej dražji. Tko, da ta računica se ne izzide.

Black Betty said...

ampak, vseeno hvala za tolažbo :D
sicer pa se delam, da ni tako hudo :D