Wednesday, July 09, 2008

Sreda je dan za peko

Danes me po dolgem času kličejo Mati.

Mati: "Pozdravljena najljubša hči. Kaj počneš danes?"
Najljubša hči: "Pečem, Mati."
"PEČEŠ???!!!!"
presenečeno zarjovejo Mati, da se najljubši hčeri nakovalce, kladivce in stremence skoraj raztreščijo na prafaktorje. "Ne morem verjet. Moja najljubša hči peče. To pa moram vidt."

Tonski zapis je en malček prirejen zaradi dramskega učinka in to. Ekšli je dodana samo kakšna beseda ali dve. :)

V dokaz sem ji poslala spodnjo fotko. Nestrpno čakam odgovor. Muahahahaha.

11 comments:

mushu said...

to je pa skor tko, kot pri nas, ko mati spanira zreSke in me pokliče iz službe ter mi zabiča: dons pa pohamo! lahko začneš ko ti paše ... HEHE =)

Anonymous said...

Ejj bejbi,pa jest tebe tko raaaaad berem.....!˙(se ne hecam)

Black Betty said...

mushu: ja ta mi je zelo, zelo poznana. se mi zdi, da sem celo enkrat visela pri vas doma na kavču, ko je vaša mat oznanila: danes bomo pa pohal. Kava mi je takrat skoraj špricnila skozi nos. ne ravno krasen občutek.

aleš: uh.oh.ah. iiiii. me blushes. :D

Anonymous said...

Ne mi reč da si ti to spravu v pečko ?

Black Betty said...

luka: v bistvu je lažje, kot si misliša. in ne vem zakaj tega še nisi opazil ali pa ti ni še noben povedal, ali pa ne razumeš pojma "hči" - dejansko sem ženskega spola.
sej vem.. it was a hard one!!!

teoo said...

Stari, kjre začimbe si dal zravn? Me resno zanima ta recept!

Anonymous said...

Danes bo bel CD s prilogo.
In res, kere začimbe pašejo zravn. In ker vin predlagaš?

Anonymous said...

ful maš CDje lepe barve. Al je to od modrega kura(c)s(t)ava?

-sv3

Black Betty said...

teoo:
- malce ZF-ja, mal risank, mal komedije, pa maš zares dobro pito, da o duhovni hrani ne govorim.

seamus:
najbolje se obnese casillero del diablo.

sv3der: tisti beli so mi bolj všeč. ne ne gre za kuracovo, gre za bolj obskurne, počitniške zadeve.

Anonymous said...

Prav prileglo bi se za predjed ene dva USB ključa (silicijevi minerali dobro denejo zdravju), za glavno jed en na 650nm "svetlobi" "well-done" zapečen DVD-, za posladek pa kakšna 3,5 inčna disketa brez plastičnega ohišja (feromagnetno železo je dobro za kri). Vse skupaj pa se zalije s kakim quilmesom.

Black Betty said...

nj: uh to je pa bolj pojedina za kakšno mašino :D
ampak, če je dobr za kri, pote pa kar popadi DVD šnicle.